Неформальне навчання аспіранта четвертого року з метою набуття знань щодо побудови клієнтського сервісу та подальшого їх використання у науковій та викладацькій роботі

14 грудня 2020 р. здобувач ступеня доктор філософії четвертого року навчання за освітньо-науковою програмою «Економіка» Анастасія Вишневська успішно завершила курс «Побудова відділу клієнтського сервісу» на платформі l-a-b-a.com. Протягом курсу було отримано знання щодо того, яким чином клієнти взаємодіють з сервісом; розкрито зв’язок між клієнтським сервісом та показниками ефективності діяльності організації; з’ясовано якими інструментами можливо утримувати клієнтів; опановано основи сервіс-дизайну, CRM-системи, функціонування каналів зворотного зв’язку, побудови програм лояльності.

Отримані під час навчання знання дозволили краще зрозуміти тонкощі співпраці зі стейкхолдерами під час розробки та впровадження стартапів, чому і присвячено тему дисертаційної роботи аспіранта.

За результатами навчання отримано відповідний диплом.