Занурення у середовище digital-інструментів агроіндустрії завдяки фахівцям в Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts

11 лютого 2021 р. відбулася он-лайн конференція «Digital Agro Day», метою якої стало надання зацікавленим особам професійної інформації про digital-інструменти у просуненні продукції агроіндустрії.

Участь у роботі конференції прийняла доктор економічних наук, професор, професор кафедри менеджменту та бізнес-адміністрування Лариса Василівна Проданова. Професійний інтерес до тематики конференції був пов’язаним з темою наукового дослідження аспірантки третього року навчання спеціальності 051 Економіка Хорошун Ю., керівником якої виступає Лариса Василівна. Тема дослідження, яку було затверджено 18 вересня 2017 р. є такою «Інвестиційне забезпечення стратегічного розвитку агропромислового комплексу національної економіки».

Очікування від конференції повною мірою виправдалися. Так, під час роботи конференції були розглянутими питання: процедури дослідження присутності аграрних компаній у діджиталі; технології залучення споживачів медійними платформами; основи таргетування реклами у аграрному бізнесі; залучення банківського сектору до комплексного маркетингу в аграрному бізнесі; комплексна система ІТ-рішень в управлінні агросферою; побудова Digital-екосистеми; трансформація маркетингових комунікацій на аграрному ринку; біотехнології та діджиталізація у контексті аграрного ринку; інструменти моніторингу, контролю та автоматизації логістичних процесів; оцифровування управлінських процесів у аграрній сфері; новітні технології в плануванні вирощування врожаю; доцільність побудови сайту для аграрної компанії. Всі доповіді були досить цікавими, що було досягнуто високим рівнем професійної майстерності та знань доповідачів.