

18 листопада 2021 року кафедра менеджменту та бізнес-адміністрування провела зустріч зі стейкхолдером Максимом ШЕЙКО. Його професія – це інтернет-маркетолог, яка звучить досить загадково, в більшості тому, що далеко не кожен розуміє, що ж стоїть за цією назвою. Максим ШЕЙКО працює вже багато років у сфері інтернет-маркетингу та менеджменту, успішно допомагає розвивати не один напрямок бізнесу в Україна та за її межами.Інтернет-маркетолог – це затребуваний спеціаліст, який досконало розуміє не тільки процес просування в інтернеті чи знає як налаштувати контекстну рекламу. Це спеціаліст, який орієнтується в класичному менеджменті та маркетингові, знає та вміє використовувати інтернет-інструменти для просування бізнесу, а також розуміє, який канал реклами буде найбільш ефективним для певного виду бізнесу.Отже, основні завдань, які інтернет-маркетолог вирішує щодня:1. Збір та аналіз даних2. Розуміти процес та принципи створення сайтів3. Контроль за налаштуванням веб-аналітики4. Робота із рекламними каналамиВ поєднанні з навичками менеджменту та основами маркетингу можна формувати нові сучасні напрямки інноваційного процесу в бізнесі. Дякуємо Максиму ШЕЙКО за креативні рекомендації, позитив та інновації для навчального процесу спеціальності 073 «МЕНЕДЖМЕНТ».